Basisschool Roombeek

OBS Roombeek is de school waar samen spelen, samen leren, samen leven  centraal staan!

Basisschool Roombeek is een openbare school in Enschede Noord. Bij ons zijn alle kinderen en ouders welkom en houden we rekening met verschillen. Deze grondhouding is overal in school terug te vinden.

Het team van OBS Roombeek hecht veel waarde aan de gehele ontwikkeling van uw kind. Een gemoedelijke sfeer, goede omgang in combinatie met aandacht voor de sociaal emotionele als de cognitieve ontwikkeling van uw kind zijn typerend voor onze school.

We gaan voor groei van uw kind: groei in prestaties en groei in sociaal emotionele ontwikkeling!
Het team van OBS Roombeek is jong en dynamisch en bestaat uit een goede mix van zowel mannelijke als vrouwelijke leerkrachten.

Met het programma PBS (Positive Behavior Support) zorgen we met ouders en kinderen voor een positief schoolklimaat.

Groei is de belangrijkste waarde; kinderen komen tot groei in een veilige schoolsituatie die gekenmerkt wordt door een respectvolle en tolerante houding naar elkaar en waar gewerkt wordt met passie en plezier.